Spelspaning lite överallt

Alue sisältää keskustelua kirjoista. Juonipaljastukset ovat mahdollisia!

Spelspaning lite överallt

ViestiKirjoittaja gwalters » 30.04.2026 12:28

Tjena alla, lite random fråga här men jag blir tokig snart. Jag försöker hålla koll på nya spelreleaser, patchar och ibland även bra deals, men det känns som jag hoppar mellan typ fem olika sidor och ändå missar grejer hela tiden. Finns det ens nåt ställe där man kan få en mer samlad överblick utan att det blir superrörigt eller full av konstiga clickbait-grejer? Jag är inte superproffs heller så vill gärna ha något som bara funkar liksom, inget krångel. Någon som har tips eller kör något system själva?
gwalters
Parantaja

Re: Spelspaning lite överallt

ViestiKirjoittaja wandaorta » 01.05.2026 12:09

Hallå där, känner igen det där kaoset haha, man börjar kolla en grej och slutar med tio öppna flikar och ingen aning vad man ens letade efter. Det som funkat rätt okej för mig är att försöka samla allt på ett ställe istället för att jaga runt. Ett exempel är att kika in på Spelradarn.se där mycket av nyheterna och uppdateringarna är samlade på ett ganska enkelt sätt utan att det blir för rörigt. Inte perfekt kanske, men mycket mindre stress än att springa runt överallt. Annars är mitt bästa tips att hålla sig till max två källor, annars blir det bara hjärnmos efter ett tag.
wandaorta
Parantaja

Paluu Kirjat