Mitä tehdä kun on tylsää?

Tällä alueella voit keskustella kaikesta järkevästä.

Mitä tehdä kun on tylsää?

ViestiKirjoittaja Nekku-chan » 15.10.2016 19:20

Tähän voit heittää ehdotuksesi niille, joilla on tylsää ja on tullut tänne etsimään tekemistä. ^^


Omat ehdotukseni;
-Lue, lukeminen on mukavaa, ainakin omasta mielestäni
-Piirrä jonkin klaanin kissoja klaanikokouksessa
-Tai ihan muuten vain joitain kissoja tekemässä jotain
-Maalaa jotain
-Askartele jotain hyödyllistä
-Tee Ifolorin sovelluksella valokuva-albumia, jolloin voit tallentaa sen ja jatkaa tekemistä myöhemmin (tallentaminen ei onnistu netissä, vain sovelluksessa) ja ehkä jopa joskus voit tilata tekeleesi itsellesi
Ennenki on tehty, mut ei koskaan näin.
Me tullaan kohti ja juostaan päin.

Lainaus; Pokataan saalis - PSRT ft. Mikaveli
Avatar
Nekku-chan
Alfa
 
Viestit: 16
Liittynyt: 27.09.2016 14:55
Paikkakunta: Joku pusikoitunut paikkakunta, joka täyttyy loma-asunnoista

Re: Mitä tehdä kun on tylsää?

ViestiKirjoittaja NärhiTheKeksi » 16.10.2016 13:04

Minulla on pari erittäin yksinkertaista vinkkiä;
Naura
Naura enemmän
Soita kaverillesi ja naura lisää
Älä suututa minua >:c
Sulle ei käy siinä leikissä hyvin.
Koska häviät minulle...
Avatar
NärhiTheKeksi
Varapäällikkö
 
Viestit: 1
Liittynyt: 28.09.2016 07:22
Paikkakunta: Liian kaukana susta :DD

Re: Mitä tehdä kun on tylsää?

ViestiKirjoittaja Nekku-chan » 21.01.2017 13:31

NärhiTheKeksi kirjoitti:Minulla on pari erittäin yksinkertaista vinkkiä;
Naura
Naura enemmän
Soita kaverillesi ja naura lisää


-Jos kaverisi ei vastaa, jatka nauramista yksiksesi. Cx
Ennenki on tehty, mut ei koskaan näin.
Me tullaan kohti ja juostaan päin.

Lainaus; Pokataan saalis - PSRT ft. Mikaveli
Avatar
Nekku-chan
Alfa
 
Viestit: 16
Liittynyt: 27.09.2016 14:55
Paikkakunta: Joku pusikoitunut paikkakunta, joka täyttyy loma-asunnoista

-

ViestiKirjoittaja Brandonmum » 06.01.2021 11:22

Välitettynä...Karelta.

Hanaa-lehti jatkaa,
sisällön kehittämistä

Tänään torstaina on puhelin soinut ihan kiitettävästi. Myös tekstiviestejä on sadellut eikä sähköpostikansiokaan ole tyhjentynyt. Kaikilla aiheena tuo keskiviikkona julki tullut AKK-Motorsportin lehtihanke.

On kysytty meidän suhtautumistamme siihen. Laitetaanpas julki hiukan historiaa ja nykytilannetta, jotta kaikki kiinnostuneet näkisivät suhtautumisemme.

Pääsiäisen aikoihin, taisi olla kiirastorstaina, soi illansuussa puhelin. Toisessa päässä oli AKK-Motorsportin puheenjohtaja. Hän kertoi, että jäsenlehden kulut ovat liian korkeat. Ja kysyi, löytyisikö jotakin ratkaisumallia meidän taholtamme tähän asiaan. Siihen piti palata kesällä.

Seuraavan kerran tapasimme kesäkuussa. Silloin asialta oli kuulemma suurin kiire pois.

Mutta nyt syksyllä kantautui tietoa siitä, että jotain onkin vireillä. Sain eräältä järjestön hallituksen jäseneltä pyynnön laatia ehdotus Hanaa-lehden käyttämisestä tiedotuskanavana. Tein 26.10. esityksen, jossa tarjosin lehdestä 4 kertaa vuodessa 4-6 sivua AKK-Motorsportin ajankohtaisten asioiden tiedottamiseen. Jotta viesti menisi perille, olisi painosmäärää kasvatettava melkoisesti ja postin jakelukin tulisi hintoihinsa, jos tuote menisi kaikille jäsenille.

Ehdotin, että AKK-Motorsport maksaisi näiden lehtien paino- ja postituskulut. Arvio vuosikustannuksista noin 80 000 euroa. Postitus järjestölehtenä helpottaisi arvonlisäveropainetta. Meille ei tarvitsisi maksaa sivuista mitään, ei euroakaan Etu meille olisi tullut pienentyneinä posti- ja painolaskuina. Tätä etua toki taas pienentäisi se, että niistä ei saada alv-vähennyksiä.

AKK:lle säästö nykytilaan verrattuna olisi ollut joka tapauksessa melkoinen. Arviolta 200 000-250 000 euroa.

Ehdotus oli jätetty.

Nyt sitten ollaan tässä. Alkuperäinen ajatus kustannussäästöistä on heittänyt häränpyllyä. Säästöjen sijaan ovat kustannukset nousseet. Nyt pitäisi saada jäsentä kohti 9,50 euroa lisää jotta uusi maailmoja syleilevä projekti saataisiin toteutettua.

Mitähän varten tässä on sellainen tunne, että maalaispoikaa on viety metsän kautta Tai vedetty kölin alta. Samanlainen kuuluu olevan monen seura-aktiivin tunne. Yhtäkkiä puskista, juuri kun Kiti on saatu jäsenien osalta päivitettyä, tulee tarve melkoiselle muutokselle. Tiedotus asiasta on ollut paitsi hidasta, myös puutteellista. Lieneekö näin ollut tarkoituskin?

Jos uusi julkaisu tulee, on se Hanaa-lehden toiminta-aikana neljäs AKK:n jäsenlehtiviritys. Ensin oli Autourheilu. Sitten Autoexpress. Nyt AKK-Motorsport ja ehkä jatkossa se neljäs.

Hanaa-lehdellä puolestaan lähtee vuodenvaihteessa 25. vuosikerta pyörimään. Pyrimme jatkossakin toimimaan niin, että monipuolisella ja ajankohtaisella sisällöllä pidetään maksavat asiakkaat tyytyväisinä , uudet kiinnostuneina. Pyrimme kehittämään sisältöä edelleen tasokkaammaksi ja kiinnostavammaksi.
Meidän, joiden asiakkailla ei ole jäsenyyden mukanaan tuomaa lehden tilauspakkoa, on kuunneltava herkällä korvalla lukijoita. Niin teemme jatkossakin.

Mielenkiintoista, ettei uudessa hankkeessa ole ollut esillä mahdollisuutta maksaa jäsenmaksu ilman lehtivelvoitetta. Esimerkiksi Suomen Yrittäjien jäsenmaksulaskussa on tällainen mahdollisuus olemassa.
Hyvä käytäntö.

Kun itse olen jäänyt autourheilun omakohtaisen harrastamisen puolella eläkeukoksi, ilmoitan omalle seuralleni että minut saa pyyhkiä jäsenyydestä jos se sisältää tämän pakkoratkaisun. Toki olen seuran ainaisjäsen, mutta käytettäköön se vajaa pari kymppiä vaikka seuran nuorisokerhon bensakuluihin.
Enemmän iloa ja oikealle kohderyhmälle.

Hyvää Joulunaikaa itse kullekin. Kaikesta huolimatta.

Kare Asp
Hanaa-lehden päätoimittaja
Brandonmum
Pentu
 
Viestit: 5
Liittynyt: 25.11.2020 01:50
Paikkakunta: Украина

раскрутка сайта и продвижение

ViestiKirjoittaja bobay » 25.02.2021 02:43

Заказать seo поисковую оптимизацию сайта, Заказать услуги по продвижению сайта По всем возникшим вопросам Вы можете обратиться в скайп логин pokras7777Раскрутка сайта под ключ
.Так же собираем базы Обратесь всегда будем рабы вам помочь
настройка контекстной рекламы
bobay
Pentu
 
Viestit: 3
Liittynyt: 24.02.2021 01:27
Paikkakunta: Bahrain


Paluu Keskustelua kaikesta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron